Може ли технологията на сменяемите батерии да преобърне електромобилния сектор?
Въпреки желанието на Пекин да наложи в мащаб този метод, голяма част от глобалния автомобилен сектор гледа скептично на потенциала ѝ
12:32 | 10.04.22 г. 6Снимка: Bloomberg L.P.
-
Изборите за нов президент на Иран ще се проведат на 28 юни
-
Рекордните цени охлаждат търсенето на злато от Китай
-
ПИБ отрича да преговаря с потенциален нов собственик
-
Цената на петрола се понижава на фона на очаквания за слабо търсене в САЩ*
-
Уаел Крейш за депозитите на прага на еврозоната и най-старата банка в новата ни история
-
Урсула фон дер Лайен подкрепя евросубсидиите да са обвързани с икономически реформи
-
Китай към Запада: Нека по-добрата соларна технология победи
-
Средно по 448 лв. месечно са пенсиите с разсрочено плащане от втория стълб
-
„Адаптирай се или умри“: Най-младите променят из основи търговията с акции
-
БНБ поиска от банките да затегнат правилата за ипотечните кредити
-
Смъртта на президента Раиси нанася удар на иранския режим
-
Служителите на Tesla живеят в ежедневен страх заради фирмен имейл
Специални проекти виж още
Още от Анализи виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Рекордните цени охлаждат търсенето на злато от Китай
-
ПИБ отрича да преговаря с потенциален нов собственик
-
Цената на петрола се понижава на фона на очаквания за слабо търсене в САЩ*
-
Nasdaq достигна нов рекорд, но Dow започна седмицата със спад
-
БНБ поиска от банките да затегнат правилата за ипотечните кредити
-
Бродбент от АЦБ: Възможно е намаляване на лихвените проценти през лятото
1
преди 2 години За малките автомобили е перфектно . Те затова динозаврите в ел . мобилност са обречени - твърде тежки и скъпи батерии . отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Батериите в големи размери за превозни средства са задънена улица. Скъпа технология с много нерешими проблеми и силно ограничена приложимост. Няма как да добие масовост в по голямата част от света. Колкото и да увъртат, накрая производителите и политиците пак ще се затвори неизбежно кръгът и ще върнат всички на двигатели с вътрешно горене. Само че вече пригодени да работят със водород и синтетични горива които имат много ниски емисии. Електрическите коли ще си останат малка ниша както са и сега. Основно за малки градски коли и тротинетки. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години като се замисля може би единствения недостатък е че трудно ще ги стандартизират.. . трябва да са еднакви, поне като размер и начин на свързване към колата с другите производители, и като започне едно подливане на вода или лобиране пред държавния орган който ще ги стандартизира, после и промяната на стандарта ще е много сложен процес... друго не съм измислил :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Две страници изписани и никъде не се споменават аргументите и недостатъците на сменяемите батерии... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години ...и аз мисля че това е по удачния вариант, възможно е да не съм прав, но така и не видях доводите против този процес.... щом сменяш батерията, значи тя не е твоя ами на зарядната станция, която предлага услугата... са ще плащаш наем докато е ползваш разбира се, но пък колата ще е по евтина... или вариант вградена батерия до 50км, и допълнителна-сменяема, за случаите когато ще пътуваш на дълго... така хем вградената ще я зареждаш дом и ще стига за до работа, и няма да носиш супер голяма и тежка..няма и да плащаш за горната услуга освен ако не тръгнеш на дълго... така даже и маретиал за батерии ще спестим отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Още един хубав метод за намаляне зависимостта от Русия и Арабските държави :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар